Sunday, February 28, 2010

Satu Hari Di Hari Minggu

Hari ini cuaca agak panas.....awal pagi lagi banyak benda yang kena buat bersihkan rumah, kemaskan bilik dan kena siram bunga. sbb ari ini kena balik ke pekan Ranau, esok mau kerja sudah...kecian baba tinggal seorang lagi di kampung....kami pun 2 minggu sekali baru dapat balik kampung..cuti sekolah bulan 3 dekat sudah so nanti seminggu la tinggal di kampung.

Masa cuti sekolah ini sudah ada plan..hehehe mau rest berabis di kampung. harap2 cuti sekolah nanti tiada pi mana2. tapi 14 03 2010 tu ada hal skit.....mau ndak mau kena jalan juga la time tu...harap2 semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segala urusan..Amin Ya Rabb.

Baru2 ini sukan MSSD Ranau, tapi sekolah tidak dapat apa2 pingat..tapi ndak apa yang penting penyertaan. mcm mana nak bersaing kalau setahun kami hanya dapat 30 pelajar baru dan daripada 30 tu mau cari atlet mana cukup berbanding sekolah yang setiap tahun menerima pelajar 200 - 300 orang pelajar. tapi ndak mengapa la...yang penting ada penyertaan.

Sukan Daerah sudah berlalu, minggu seterusnya pula Karnival Bahasa. InsyaAllah masa karnival Bahasa ini boleh la bersaing dengan sekolah-sekolah yang lain...yang pastinya tahun ini public speaking kami akan hantar seorang pelajar yang boleh memberi singan kepada sekolah lain. Pantun try hantar la tahun ini, Bahas teruskan Usaha, Pidato ada 2 orang wakil untuk bersaing, Coral speaking pun try juga tahun ini...

Moga tahun ini adalah sedikit perubahan buat sekolah sy........amin

No comments:

Post a Comment