Wednesday, June 23, 2010

sedih...baru ambik keta dari kampung dah excdent lagi....:(

Petang tadi lepas balik dari fotostat slip gaji kawan2 sampai je kat umah saya tunggu kakak saya balik bawa keta saya dari kampung.

Masa tu saya ada dalam rumah dan bila dengar enjin kereta sy pun tengok la...entah macam mana kakak saya parking terus terlanggar kereta myvi...habis bumber depan rosak dan tercabut....sedih betul...dah lama saya tak guna kereta saya tu.....ingatkan nak guna hujung minggu ini ada program sekolah ke kawasan perkhemahan...tapi harapan berkecai....tak dapat la nak guna kereta tu...

Tadi hantar pi workshop.....tauke tu cakap around 1200 juga....pening!!!!! #@*$$4@@##
Esok gaji terus terbang duit.....nak kumpul untuk Walimah nanti pun tergendala...huuuu!!!
maybe ada kesalahan saya kot yang saya lakukan....Allah nak tegur saya.....
banyak sangat dosa ini....:-(

Pas ini kena koreksi diri semula ini.....Ya Allah berikanku kekuatan diri dan ketabahan....tadi bad mood.....arhhhh!!! sakit jiwa.....tapi skrang dah ok skit....harap2 esok mood ok la....

P/s setiap kejadian pasti ada hikmahnya.....maybe kerata saya merajuk kot dah lama saya tak gunakan dia.....Think +ve dan out of Box.....

No comments:

Post a Comment