Thursday, July 22, 2010

BERTUKAR SEMULA KE BLOGSPOT

Blogspot dan Wordpress......mana yang senang bagi anda?
saya telah mencuba untuk membuat blog menggunakan domin wordpress tapi nampaknya saya belum dapat membiasakan diri dengan wordpress....percubaan saya selama 2 minggu berada di domin wordpress kurang menjadi pula. Jadi untuk tidak pening kepala so saya kembali semua ke blogspot..biarlah sedikit ilmu yang saya pelajari di wordpress saya simpan sahaja.....

Sekarang ini saya sedang membuat RPH untuk esok dan membuat kertas keja untuk lawatan smbil belajar pelajar tingkatan 5. Esok pula SPI ( Sektor Pendidikan Islam) mahu datang ke sekolah...jeng...jeng..jeng habis la tidak tau apa la pula yang bakal berlaku kali ini. tapi yang pastinga saya terlibat dengan Mukayyam Bahasa Arab so selamat la sekejap tapi saya yakin lepas balik nanti dari Mukayyam ni pasti banyak keja yang sudah menanti. Macam mana pun saya akan datang juga pada 23 julai 2010 (malam) untuk mendengar taklumat yang akan disampaikan oleh pegawai dai SPI nanti.

kertas keja lawatan ini cuma tinggal 10% sahaja belum siap....tinggal mau kasi betul skit dan buat surat pada yang berkenaan saja lagi...lawatan ke Taman Hidupan Liar Lok Kawi dan ke Muzium Negeri sabah jer....mulanya rancang mau pi aqarium UMS tapi memandangkan masa kurang mengizinkan jadi cukup la 2 tempat dulu buat masa ini. nanti kalau ada masa dan peluang lawatan ke tempat lain lagi pula....

Tinggal sebulan lagi segala-galanya akan berubah..berubah status, berubah rumah, berubah cara hidup dan banyak lagi yang perlu dihadapai....moga2 saya dapat menghadapi semua ini dengan tabah dan sabar.....sudah saya bersedia???? ........................... satu perjalanan baru yang bakal saya hadapi...Di mana satu cabaran akan bermula dalam hidupku....saya harus kuat untuk menghadapi semua ini....tidak boleh cepat berputus asa....kena banyakkan doa dan bertawakal kepada Pencipta Alam ini yang Maha Berkuasa kepada semua makhluknya...

Saya pun dah tak tau apa lagi yang harus saya coretkan di sini...jari jemari ini semakin lemah..mata semakin kuyu......itu tandanya saya dah mengantuk so mau melelapkan mata sudah...oklah insyaAllah di masa lapang yang lain kita akan bersua semula di ruangan maya bicara tanpa suara ini.

No comments:

Post a Comment